Επιστροφές προϊόντων

Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε γιατί είναι ελαττωματικό, λάθος ή εάν απλώς αλλάξατε γνώμη μπορείτε να υποβάλλετε ένα αίτημα επιστροφής επικοινωνώντας μαζί μας μέσω e-mail στο [email protected].
Αμέσως μόλις το λάβουμε, η ομάδα του better-buys θα επεξεργαστεί το αίτημά σας και θα σας αποστείλει σχετικό e-mail με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.


Υπαναχώρηση


Εάν έχετε πραγματοποιήσει παραγγελία (χωρίς να ζητηθεί η έκδοση τιμολογίου), τότε δικαιούστε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος, ζητώντας επιστροφή χρημάτων.
Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή και άμεση. Αποστέλλετε e-mail στο [email protected] αναγράφοντας "Αίτημα Υπαναχώρησης".
Σημειώστε ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων. Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά όλες τις εξαιρέσεις στην παράγραφο "Περιορισμοί επιστροφών".
Παράδοση λανθασμένου ή ελλιπούς προϊόντος
Σε περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, ή εάν λείπει κάποιο μέρος ή εξάρτημά του, μπορείτε να υποβάλετε αίτημα επιστροφής αναγράφοντας "Δεν είναι αυτό που παρήγγειλα" στo e-mail [email protected].


Προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά


Σε περίπτωση παραλαβής κατεστραμμένου κατά τη μεταφορά προϊόντος, μπορείτε να αρνηθείτε την παραλαβή του στη μεταφορική εταιρεία και να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο [email protected] για να προβούμε άμεσα σε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση με νέο προϊόν.
Εάν διαπιστώσατε τη ζημιά κατά το άνοιγμα της συσκευασίας, τότε για να προβούμε σε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος, θα πρέπει να υποβάλλετε αίτημα επιστροφής αναγράφοντας "Ζημιά κατά τη μεταφορά" στo e-mail [email protected] επισυνάπτοντας φωτογραφίες του προϊόντος όπου να απεικονίζεται η ζημιά.


Ελαττωματικό προϊόν


Σε περίπτωση που το προϊόν που αγοράσατε παρουσίασε κάποιο ελάττωμα κατά τη διάρκεια της χρήσης, έχετε το δικαίωμα επιστροφής σύμφωνα με τα άρθρα 534 και επόμενα του Αστικού Κώδικα.
Θα πρέπει να υποβάλλετε αίτημα επιστροφής αναγράφοντας "Ελάττωμα κατά τη χρήση" στo e-mail [email protected], επισυνάπτοντας φωτογραφίες με το ελαττωματικό προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε. Συνιστάται οι φωτογραφίες να απεικονίζουν καθαρά το ελάττωμα, εάν αυτό είναι ορατό, καθώς και να περιγράφεται το πρόβλημα ώστε η ομάδα του better-buys να έχει πλήρη εικόνα του προβλήματος. Το αίτημά σας θα επεξεργαστεί το συντομότερο δυνατόν και ακολούθως θα σας αποστείλουμε e-mail για την εξέλιξη και την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Σε περίπτωση που το προϊόν που αγοράσατε είναι ελαττωματικό αλλά ανήκει σε κατηγορία που δεν επιτρέπονται επιστροφές για λόγους προστασίας υγείας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στο [email protected] για να σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία που θα ακολουθήσετε.

Προϊόντα με σύντομη/περασμένη ημερομηνία λήξης


Σε περίπτωση που παραλάβατε κάποιο προϊόν (π.χ. καλλυντικά, παραφάρμακα) που έχει σύντομη ή περασμένη ημερομηνία λήξης, τότε μπορείτε να υποβάλλετε αίτημα επιστροφής αναγράφοντας "Σύντομη ημερομηνία λήξης" στo e-mail [email protected] για να προβούμε σε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος.

Νόμιμη εγγύηση


Η νόμιμη εγγύηση συνίσταται στην ευθύνη που έχει ο πωλητής εάν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούργια και μεταχειρισμένα προϊόντα είναι δύο (2) χρόνια υπό τις προϋποθέσεις του νόμου.
Επειδή η νόμιμη εγγύηση απορρέει απευθείας από το νόμο, υφίσταται σε κάθε περίπτωση, είτε μνημονεύεται είτε όχι από τον εκάστοτε πωλητή.

Επιστροφή χρημάτων & αντικατάσταση


Για επιστροφές λόγω υπαναχώρησης, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ή αντικατάστασης ξεκινάει άμεσα, με την παράδοση του δέματος προς επιστροφή στη μεταφορική εταιρεία.
Για επιστροφές που αφορούν ελαττωματικά προϊόντα, προηγείται η διαδικασία τεχνικού ελέγχου πριν προχωρήσουμε σε αποζημίωση, ώστε να επιβεβαιωθεί ο λόγος επιστροφής και να διαπιστωθεί ότι η βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό ελάττωμα και όχι λόγω κακής μεταχείρισης. Σημειώστε ότι κάποια προϊόντα θα πρέπει να ελεγχθούν από ειδικό τεχνικό σε εξουσιοδοτημένο σημείο service και ενδεχομένως να χρειαστεί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση.
Εφόσον ολοκληρωθεί η διαδικασία τεχνικού ελέγχου, εάν έχετε κάνει αίτημα για επιστροφή χρημάτων και η εξόφληση της παραγγελίας σας είχε πραγματοποιηθεί με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, θα επιστρέψουμε το ποσό που καταβάλατε για τη συγκεκριμένη αγορά, στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα που χρησιμοποιήσατε. Τα χρήματά σας αποδεσμεύονται άμεσα από εμάς, ωστόσο ενδέχεται να υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις -έως και 10 εργάσιμες ημέρες- λόγω εκκαθάρισης του ποσού από την εκάστοτε τράπεζα. Η επιστροφή των χρημάτων στο λογαριασμό σας μπορεί να φαίνεται είτε ως κίνηση αντιλογισμού, ακύρωση της εντολής πληρωμής της παραγγελίας σας, είτε ως κατάθεση από την Balkan Bussiness Services LTD.
Εάν έχετε κάνει αίτημα για αντικατάσταση του προϊόντος, θα προβούμε σε αποστολή νέου προϊόντος στο χώρο σας με δικά μας έξοδα μεταφοράς.
Για επιστροφές που αφορούν παραλαβή λανθασμένων προϊόντων, θα επιλέξουμε να προβούμε είτε σε επιστροφή χρημάτων είτε σε αντικατάσταση του προϊόντος με το σωστό.

Περιορισμοί επιστροφών


Χρονικό περιθώριο επιστροφής προϊόντων


Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή παραλαβής λανθασμένου προϊόντος, το αίτημα επιστροφής πρέπει να καταχωρηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Μόλις παρέλθει αυτό το χρονικό διάστημα, η επιστροφή δεν μπορεί να γίνει δεκτή.
Προϊόντα που εμφανίσουν κάποια βλάβη, μπορούν να επιστραφούν εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζεται από τη νόμιμη εγγύησή τους. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις εγγυήσεις στην παράγραφο Ελαττωματικό προϊόν.

Παραστατικό αγοράς


Για να μπορέσετε να επιστρέψετε ένα προϊόν ανεξαρτήτως αιτιολογίας, θα πρέπει να έχετε το παραστατικό της αγοράς.
Εάν έχετε παραλάβει τιμολόγιο, θα πρέπει να εκδώσετε δελτίο αποστολής και να το συμπεριλάβετε στη συσκευασία. Το κατάστημα θα σας αποστείλει το πιστωτικό τιμολόγιο αφού παραλάβει τα προϊόντα.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης


Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται σε κατηγορίες προϊόντων που αφορούν:
                            

  • Προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν (π.χ. βρεφικές τροφές).
  • Προμήθεια αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής (π.χ. εσώρουχα).
  • Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. ακουστικά, ξυραφάκια, προϊόντα προσωπικής φροντίδας).
  • Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. ποτά, καφέδες).
  • Προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση (π.χ. ηλεκτρονικά παιχνίδια).
  • Προμήθεια αγαθών που έχουν χρησιμοποιηθεί ή έχουν εξατομικευθεί μετά την παραλαβή (π.χ. μνήμες RAM, σκληροί δίσκοι).
  • Προμήθεια αγαθών που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, σύμφωνα με προδιαγραφές τις οποίες έχει θέσει ο καταναλωτής (π.χ. κούπα με επιλεγμένη φωτογραφία, μπρελόκ με επιλεγμένη αφιέρωση).

    *Τα παραδείγματα και οι κατηγορίες είναι ενδεικτικές.
  • Προμήθεια αγαθών που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο (1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών).

Oδηγίες προετοιμασίας & προϋποθέσεις για την αποδοχή της επιστροφής


Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή σας, θα πρέπει:

  • Το δέμα να περιλαμβάνει την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το δελτίο αποστολής - επιστροφής εάν η αγορά πραγματοποιήθηκε με τιμολόγιο.
  • Tο προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (π.χ. προστατευτικά, καρτελάκια, ετικέτες).
  • H συσκευασία του θα πρέπει να είναι η αυθεντική και σε άριστη κατάσταση. Δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές σε προϊόντα με κατεστραμμένη, ελλιπή ή με εμφανή σημάδια φθοράς συσκευασία.



Το προϊόν προστέθηκε στην wishlist
Το προϊόν προστέθηκε στη λίστα σύγκρισης